Lista filmów podobnych do Władcy Pierścieni

 W sieci często jest pytanie "Jakie są filmy podobne do Władcy Pierścieni?"

Ja jako fanka fantasy poświęciłam wiele godzin na poszukiwania i wiem, że drugiego takiego filmu nie ma, lecz szukając znalazłam filmy w podobnych klimatach i teraz jako prezent, podzielę się moimi poszukiwaniami, dając listę jaką stworzyłam.



1. Władca Pierścieni
2. Hobbit
3. Opowieści z Narni
4. Serial Gra o tron
5. Serial Przygody Merlina
6. Merlin (miniserial)
7. Mgły Avalonu
8. Excalibur
9. Pierścień Nibelungów
10. Ziemiomorze
11. Willow
12. Lochy i Smoki
13. W imię Króla
14. Dragonlance: Smoki schyłku jesieni (animowany)
15. Smoki i kryształy mocy (animowany)
16. Escaflowne (animowany)
17. Delgo (animowany)
18.  Seria Harry Potter
19. Seria Fantagiro
20. Blaszany Bohater (miniserial)
21. Kolor magii
22. Zaklęta w sokoła
23. Ostatni jednorożec (bajka)
24. Ciemny kryształ
25. Gandahar (animowany)
26. Kaena - Zagłada światów (animowany)
27. Tajemnica Rajskiego Wzgórza
28. Taran i magiczny kocioł (bajka)
29. Elfy kontra skrzaty
30. Zaklęta w widmo
31.  Merlin - Le secret de Brocéliande
32.  Łowca Smoków
33. Ostatni Smok
34. Mieczem i Smokiem
35.  Miecz bohaterów
36.  Biały Smok (Azjatyckie)
37.  Miecz przeznaczenia (Azjatyckie)
38.  Miecz Prawdy (serial)
39. SAGA - Curse of the Shadow
40. Uczeń Merlina
41. Opowieści z Ziemiomorza (animowane)
42 Księżniczka Mononoke (animowane)
43. Nausicaä z Doliny Wiatru (animowana)
44. Ruchomy zamek Hauru (animowane)
45. Laputa – podniebny zamek (animowane)
46. Beowulf & Grendel
47. Conan
48. Czerwona Sonia
49. DragonBlade (animowany - nie widziałam)
50. Gwiezdny pył
51. Hua pi (azjatyckie)
52. Jack pogromca olbrzymów
53. Sai yau gei: Dai yat baak ling yat wui ji - Yut gwong bou haap (Azjatyckie)
54. Podróż na zachód
55. Podróż Jednorożca
56. Elfy kontra skrzaty
57. Wyprawa na Zachód: Łowcy Demononów  (azjatyckie)
56. Król Skorpion
57. Król sokołów
58. Krull
59 Kull zdobywca
60. Seria Herkules z Sorbo
61. Seriale Xena i Herkules
62. Miasto cienia
63. Minotaur
64. Niebezpieczna kraina (Azjatyckie)
65. Wojownicy burzy (Azjatyckie)
66. Niekończąca się opowieść
67. Odyseja
68. Jazon i Argonauci
69. Zmierzch tytanów
70. Starcie tytanów
71. Odyseusz i Wyspa Mgieł
72, Ostatni smok: Nowy początek
73. Pierścień smoka
74. Prawo miecza (serial)
75. Ronja, córka zbójnika
76. Volkodav: Ostatni z rodu Szarych Psów
77. Wojownik bez strachu (Azjatyckie)
78. Znamię wojownika (Azjatyckie)
79. Czarownik i biały wąż (Azjatyckie)
80. Zakazane królestwo (Azjatyckie)
81. Władca zwierząt (serial)
82. Stowarzyszenie Szaropiórych (serial anime - nie widziałam jeszcze)
83. Fate/Zero (serial anime - nie widziałam jeszcze)
84. Deltora Quest (serial anime - nie widziałam jeszcze)
85. Legend of Lemnear: Skrzydła Ostatecznego Mroku (animowane - nie widziałam)
86. Berserk Ōgon Jidai-Hen I: Haō no Tamago (anime - nie widziałam)
87. Hoshi o Ou Kodomo (anime - nie widziałam)
88. Przygody Sindbada żeglarza
89. Podróż Sindbada do Złotej Krainy
90. Sindbad i oko tygrysa
91. Sindbad: Legenda siedmiu mórz
92. Immortals: Bogowie i herosi
93. Królewna Śnieżka i Łowca
94. Alisea i wyśniony książę
95. Złodziej z Bagdadu
96. Rumburak
97. Lustrzana maska
98. Wiedzmin
99. Kolekcjoner dusz
100. W krainie ognia i lodu
101. Shinobi (Azjatycki)
102. Polowanie na czarownice
103. Przysięga (Azjatycki)
104. Hook
105. Legenda
106. The Kingdom of The Winds (serial Azja)
107. Tae Wang Sa Shin Gi (serial Azja)


Komentarze

  1. Jest tu kilka pozycji - perełek. Nie widzę Legendy z 1985 roku. Świetne fantasy z Tomem Cruisem. To tak żeby uzupełnić. Fajnie jakbyś podlinkowała tytuły do IMDB, ale zdaje sobie sprawę ile to by wymagało czasu :) Pozdrawiam z filmowej blogosfery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dopiszę Legendę, umknęło mi :) A co do listy, to ją poprawię jeszcze :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kontrowersja o Kubusiu Puchatku

Moje ulubione Fragmenty z filmu "Stowarzyszenie Umarłych Poetów"